Anti-spam informatie

Deze informatie is van toepassing op alle Diensten Framework360 die kunnen worden gebruikt voor het verzenden van bulk-e-mails of commerciële e-mails ("Inbegrepen Diensten"). Je accepteert het anti-spambeleid van Framework360 als een vereiste voor het gebruik van de Inbegrepen Diensten. De Inbegrepen Diensten mogen alleen worden gebruikt voor het verzenden van e-mails of berichten naar personen waarvoor je expliciete toestemming hebt om e-mails of berichten te sturen met betrekking tot het onderwerp van dergelijke e-mails of berichten, zoals opt-in e-mailmarketing. Het anti-spambeleid is erg belangrijk voor ons. Als we ontdekken dat je e-mails of berichten verstuurt naar personen zonder hun toestemming, behouden we ons het recht voor om je gebruikersaccount te sluiten. Met "toestemming" wordt een expliciete en aantoonbare toestemming bedoeld die aan jou is verleend. Een toestemming om commerciële e-mails te verzenden kan worden verleend via:

  • Het verstrekken van het e-mailadres als onderdeel van het downloaden van inhoud van uw website of bij de bestelling van een product of dienst van u.
  • Inschrijving voor een nieuwsbrief via e-mail door een formulier in te vullen op de website van de gebruiker.
  • Het verstrekken van het e-mailadres door iemand in het kader van deelname aan een wedstrijd, evenement of enquête die door jou wordt gehouden, op voorwaarde dat je hem/haar hebt geïnformeerd over het verzenden van marketing-e-mails.
  • In het geval dat een persoon, bij het invullen van een formulier, een selectievakje heeft aangevinkt om toestemming te geven en aan te geven dat hij of zij benaderd wil worden via e-mail, op voorwaarde dat het selectievakje standaard niet is aangevinkt en dat je de persoon hebt geïnformeerd dat de aard van de e-mails commercieel zal zijn.
  • Visitekaartje verstrekt door een persoon die zijn of haar wens heeft uitgesproken om commerciële e-mails te ontvangen. De beschikbaarheid om commerciële e-mails te ontvangen wordt verondersteld wanneer het visitekaartje is achtergelaten op jouw stand tijdens een beurs. De algemene regel is: "Gebruik de inbegrepen diensten niet om e-mails of berichten te sturen naar e-mailadressen waarvoor je geen expliciete toestemming hebt om e-mails te verzenden met betrekking tot het onderwerp van de e-mail." Voor ons is het van essentieel belang om 100% respect voor deze regel te hebben.

Wanneer we 100% zeggen, omvatten we niet de gevallen waarin de ontvanger van een e-mail deze als spam heeft gemarkeerd, ook al heb je expliciete en aantoonbare toestemming om e-mails naar dat adres te sturen. Houd er rekening mee dat, zodra toestemming is verleend, deze als ingetrokken wordt beschouwd als de ontvanger van een e-mail zich afziet van het ontvangen van e-mails van jou. In het bijzonder moet je strikt de volgende regels naleven, die de hierboven genoemde algemene regel verduidelijken:

  • Je moet expliciete toestemming hebben om de ontvanger te contacteren over het onderwerp van de e-mail. Je moet voldoende bewijs hebben om aan te tonen dat je toestemming hebt ontvangen van alle ontvangers van de e-mails die via de inbegrepen Diensten zijn verzonden.
  • Je kunt geen e-mails importeren of verzenden naar e-mailadressen die je hebt gekocht, geleend, gehuurd of verkregen van derden, ongeacht eventuele claims over de kwaliteit à of toestemming, tijdens het gebruik van de inbegrepen Diensten. Je moet ook vermijden om e-mails te importeren in je account van de inbegrepen Diensten of e-mails te verzenden naar de e-mailadressen die door andere websites zijn verzameld.
  • Je moet ervoor zorgen dat de routerings- en headerinformatie, inclusief die in "Van" en "Aan" in je e-mails, de domeinnaam en het e-mailadres van oorsprong waarachtig en nauwkeurig zijn.
  • Je moet geen onderwerpregels gebruiken die de ontvanger misleiden over de inhoud of het onderwerp van het bericht.
  • Je moet een optie voor uitschrijving met één klik in alle e-mails bieden en het verzenden van e-mails naar mensen die zich hebben afgemeld of hun inschrijving op de mailinglijst hebben geannuleerd, vermijden. Het verzoek om zich af te melden voor de mailinglijst moet binnen 10 dagen na de datum van het verzoek worden gerespecteerd.
  • Je moet een geldig fysiek postadres opnemen in alle e-mails die via de inbegrepen Services worden verzonden.
  • Je moet een duidelijke melding opnemen in alle marketing-e-mails, waarin de ontvangers worden geïnformeerd dat het bericht een reclame is of een verzoek en dat de ontvanger kan weigeren om andere commerciële e-mails van jou te ontvangen. We kunnen je op elk moment vragen om aan te tonen dat je expliciete toestemming hebt om e-mails te sturen naar de e-mailadressen die zijn geïmporteerd in de inbegrepen Diensten, ongeacht of je marketing-e-mails naar dergelijke e-mailadressen hebt gestuurd. Het gebruik van de inbegrepen Diensten houdt onvoorwaardelijke acceptatie van dit anti-spambeleid in. Als je vragen hebt over ons anti-spambeleid of als je spamactiviteiten door een van onze klanten wilt melden, neem dan contact op met ons misbruikteam via het e-mailadres: assistenza@marketingstudio.it