Binnen deze gids gaan we bekijken hoe we een login voor een klant inschakelen die misschien niet zelf kan registreren.
Stap 1: Handmatig de gegevens van de klant toevoegen
Om de login voor een klant in te schakelen, moeten we eerst naar het onderdeel Klanten gaan dat aanwezig is in het hoofdmenu van Framework360.
Zodra we in het klantengebied zijn, klikken we op de groene knop rechtsboven Toevoegen en voeren we handmatig de gegevens van de klant in.
Stap 2: Inloggen inschakelen
Nadat we handmatig de klantgegevens hebben ingevoerd in het tabblad Klantgegevens, zoals weergegeven in de vorige afbeelding, moeten we naar het tabblad inloggen gaan en aanvinken bij Inloggen inschakelen om het inloggen te activeren.
Stap 3: Bevestig de e-mail
Altijd binnen het tabblad Login moeten we de e-mail van de klant bevestigen.
Om de e-mail van de klant te bevestigen, vinken we de optie E-mail Bevestigd aan zoals weergegeven in de volgende afbeelding:
Stap 4: Voer het wachtwoord in
Tenslotte, altijd binnen het tabblad Login, moeten we het wachtwoord invoeren waarmee onze klant toegang kan krijgen tot zijn persoonlijke gebied.
Het wachtwoord moet worden ingevoerd in de velden wachtwoord en Bevestig Wachtwoord.
Eenmaal correct de bovenstaande stappen voltooid, klikken we op de groene knop rechtsboven Opslaan om de invoer van de klantgegevens in het systeem op te slaan.