
De plugin "Lead Scoring" maakt het mogelijk om scores toe te kennen aan leads op basis van hun interacties met de website of met de marketingactiviteiten van het bedrijf. Op deze manier is het mogelijk om te identificeren welke leads meer gekwalificeerd zijn en de marketinginspanningen op hen te concentreren om conversies te verbeteren.
Het lead scoring systeem is volledig aanpasbaar en kan gebaseerd zijn op verschillende acties, zoals bijvoorbeeld het bezoeken van een specifieke pagina van de website, het invullen van een contactformulier, het downloaden van een whitepaper of het openen van een e-mail.
Zodra de score aan de lead is toegekend, is het mogelijk om het proces van distributie van gekwalificeerde leads naar verkoop- of marketingteamleden te automatiseren via meldingen of integraties met andere CRM-tools. Op deze manier kan het bedrijf ervoor zorgen dat de meest veelbelovende leads op het juiste moment naar het juiste team worden geleid, waardoor de efficiëntie van marketing- en verkoopactiviteiten wordt verbeterd.
Creëer je omgeving op
Framework360
Probeer 30 dagen gratis. Geen creditcard vereist.