Wachtwoord voor een klant wijzigen

Binnen deze gids gaan we bekijken hoe we het wachtwoord van een klant kunnen wijzigen die ons om hulp vraagt omdat hij het zelf niet kan doen.

 

Stap 1: Ga naar de gegevens van de klant

Als eerste gaan we naar de optie Klant die aanwezig is in het hoofdmenu van framework360.

Klik nu op de naam van de klant wiens wachtwoord we willen wijzigen om zijn gegevens te openen.

 

Stap 2: Wijzig handmatig het wachtwoord van de klant

Zodra het scherm met de gegevens van de klant die we willen wijzigen is geopend, gaan we naar het tabblad Login zoals weergegeven in de volgende afbeelding:

Nu om het wachtwoord te wijzigen, hoeven we alleen maar het nieuwe wachtwoord in te voeren in de velden Wachtwoord en Bevestig Wachtwoord zoals weergegeven in de volgende afbeelding:

Tenslotte, om de aangebrachte wijzigingen op te slaan, klikken we op de groene knop rechtsboven Opslaan.

 

Stap 3: Genereer een willekeurig wachtwoord

Als we echter het systeem een willekeurig wachtwoord willen laten genereren dat automatisch per e-mail naar de klant wordt gestuurd, moeten we op de gemarkeerde knop in de volgende afbeelding klikken, die zich ook binnen het scherm voor klantgegevens bevindt.

Tenslotte, om de aangebrachte wijzigingen op te slaan, klikken we op de groene knop rechtsboven Opslaan.

Deel dit artikel op sociale media:

Ontvang nieuws en sectorstrategieën uit de wereld van digitale marketing:

Maak je geen zorgen, we zullen je nooit spam sturen en we houden je gegevens veilig.