Wat is corporate reputation

De corporate reputatie è het vermogen om te voldoen aan de verwachtingen van alle betrokken partijen in een project van een bedrijf.

Het drukt het oordeel uit over de organisatie en de ervaring met het bedrijf vanuit het eigen doelgroep.

In de praktijk, verwijst corporate reputation naar een reeks marketingstrategieën die het bedrijf aan de stakeholders communiceert.

Dus, om de corporate reputatie te bepalen, è het belangrijk om het gedrag van het bedrijf te combineren met de strategieën die het in de loop der tijd heeft opgebouwd en de feedback die de stakeholders geven.

Strategieën voor corporate reputatie

De bedrijfsreputatie, meet het vermogen van een bedrijf om te voldoen aan de belangen en verwachtingen van zijn stakeholders.

Dankzij dit vermogen kan het bedrijf een essentiële rol spelen bij klanten, medewerkers, leveranciers, dat wil zeggen alle mensen die betrokken zijn bij de activiteiten.

De corporate reputatie wordt opgebouwd op twee fundamenten: vertrouwen en aandacht.

É belangrijk om je werk te organiseren om de eindklant tevreden te stellen, maar è het is ook essentieel om naar je publiek en je doelgroep te luisteren om directere communicatielijnen te definiëren met elke individuele persoon die interesse toont in jouw bedrijf.

Degenen die interesse tonen en belangstelling hebben voor het bedrijf dragen bij aan een positieve invloed op alle zakelijke gesprekspartners.

Deel dit artikel op sociale media:
Wil je beginnen met werken met het web?

Jij kunt het ook, je hebt alleen veel inzet en een uitstekend marketing- en verkoopplatform nodig.

Probeer 30 dagen gratis. Geen creditcard vereist.

Ontvang nieuws en sectorstrategieën uit de wereld van digitale marketing:

Maak je geen zorgen, we zullen je nooit spam sturen en we houden je gegevens veilig.