Wat is de superstitial advertentie

De Superstitial Ad is een webpagina die advertentie-inhoud host.

De advertentie-inhoud wordt op de achtergrond geladen terwijl de gebruiker een andere inhoud bekijkt, waardoor deze wordt onderbroken.

De superstitial ad wordt geclassificeerd als onderbrekingsmarketing en vormt een intrusieve advertentievorm die de navigatie van de gebruiker onderbreekt.

Verschil tussen superstitial en interstitial ad

Beide zijn vormen van reclame die verschillende kenmerken hebben:

Interstitial advertenties zijn het meest voorkomende type advertenties dat wordt gebruikt in apps en mobiele games.

Interstitial advertenties zijn interactieve advertenties a

volledig scherm die de hele app of interface van de pagina bedekken.

Wanneer een interstitial-advertentie verschijnt, kunnen gebruikers op de advertentie klikken om deze te openen of deze sluiten om terug te keren naar de betreffende pagina.

De superstitial-advertentie daarentegen wordt weergegeven in een pop-upvenster van verschillende formaten wanneer de gebruiker een actie onderneemt, zoals een simpele muisklik.

Na de actie wordt de overgang naar een andere webpagina geactiveerd en als de gebruiker klikt om de site te verlaten voordat een superstizial ad is geladen, wordt de advertentie niet afgespeeld.

Een gebruiker kan op dit type op elk moment klikken, daarom heeft een studie aangetoond dat deze reclame erin slaagt om de aandacht van de kijker meer te trekken dan eenvoudige banner advertenties.

Deel dit artikel op sociale media:
Wil je beginnen met werken met het web?

Jij kunt het ook, je hebt alleen veel inzet en een uitstekend marketing- en verkoopplatform nodig.

Probeer 30 dagen gratis. Geen creditcard vereist.

Ontvang nieuws en sectorstrategieën uit de wereld van digitale marketing:

Maak je geen zorgen, we zullen je nooit spam sturen en we houden je gegevens veilig.