De flight behoort tot het type van tabeladvertenties.
Het is een blok van advertenties die dicht op elkaar zijn gepland op één of meerdere communicatiemiddelen.
In de praktijk is het een techniek die bestaat uit het plannen van advertentiecampagnes die de gebruiker communiceren via de flight, oftewel de afwisseling van reclame-uitingen met een bepaalde frequentie zodanig dat deze de daling van spontane herinnering aan advertenties tijdens de periode van inactiviteit die tussen een flight en een andere wordt doorlopen, inhoudt.
Advertentie-nieuws: Flight Ads
De Flight Ads zijn een type reclameadvertentie dat speciaal is ontworpen voor luchtvaartmaatschappijen en voor diensten.
Ze zijn verantwoordelijk voor het vergelijken en vinden van goedkopere vliegtarieven om gebruikers voordeligere oplossingen te bieden.
Dienst stelt Flight Ads in staat om een nog krachtiger en effectiever marketinginstrument te zijn.
Bovendien stellen Flight Ads retargeting-acties in staat, waarmee ze hun reclameboodschappen kunnen richten op een publiek dat al de pagina's van hun website heeft bezocht.
Op deze manier is het mogelijk om de conversies te verbeteren van een publiek dat bekend is met het merk in kwestie.
Hoe de conversies te verbeteren
De nieuwheid van deze communicatietechniek ligt in de mogelijkheid om niet alleen degenen te bereiken die de officiële pagina van een luchtvaartmaatschappij op Facebook hebben bezocht, maar ook degenen die online op zoek zijn naar goedkope tarieven en op de sites van hun concurrenten zijn gestuit.
Dankzij de Facebook Pixel krijgen alle adverteerders een code om hen in staat te stellen bezoekers ook op het sociale netwerk te “volgen”.
Alle middelen voor het volgen van gebruikersactiviteiten buiten Facebook worden benut, zodat ze zich kunnen richten op de meest effectieve doelgroep voor hun reclamecampagne.
Jij kunt het ook, je hebt alleen veel inzet en een uitstekend marketing- en verkoopplatform nodig.
Probeer 30 dagen gratis. Geen creditcard vereist.