Wat is feedback

De feedback wordt gebruikt wanneer ons gevraagd wordt om een antwoord, oftewel een mening, een oordeel of een interpretatie van wat er gezegd is.

Feedback è een veelgebruikte term in het dagelijks leven.

Sommige voorbeelden van feedback zouden kunnen zijn:

  • We vragen je om feedback te geven!;
  • Hoe heb je dit product beoordeeld? Laat ons feedback achter!

Dus, ze vragen je om een antwoord op het ontvangen bericht te geven.

Laten we dieper ingaan op de details.

Bovendien hangt het ook af van het onderwerp in kwestie, zoals:

  • Hoever zijn we gekomen in het project?
  • Is de presentatie afgerond?
  • Wat is jouw mening hierover?

Dus, we kunnen stellen dat de feedback è een antwoord is dat, op de één of andere manier zal invloed hebben op de volgende stap die gezet moet worden.

Soorten feedback

Feedback kan verschillende betekenissen hebben, namelijk: 

  • Informatica feedback: è een proces waarin de informatie die op basis van het verleden of het heden wordt gegeven, een fenomeen in het heden of de toekomst beïnvloedt;
  • Marketing feedback: è nuttige informatie die aan iemand wordt gegeven of verzonden om de prestaties te verbeteren;
  • Psychologie feedback: è een proces van het ontvangen van input van een site die afkomstig is van de output van het systeem;
  • Communicatie feedback: è de reactie op een bericht van het publiek.

Tenslotte kan feedback zowel verbaal als non-verbaal worden overgebracht en is het een nuttig element in elke sector om verbetering van de prestaties te bevorderen.

Deel dit artikel op sociale media:
Wil je beginnen met werken met het web?

Jij kunt het ook, je hebt alleen veel inzet en een uitstekend marketing- en verkoopplatform nodig.

Probeer 30 dagen gratis. Geen creditcard vereist.

Ontvang nieuws en sectorstrategieën uit de wereld van digitale marketing:

Maak je geen zorgen, we zullen je nooit spam sturen en we houden je gegevens veilig.