Wat is Continuity

De Continuity è een techniek voor reclameplanning die inderdaad een duurzame continuìteit in de tijd voorziet.

In feite is het een planningstechniek die op een effectievere manier de conversie en de loyaliteit van de klant bevordert.

Bovendien garandeert het niveaus van advertentie-intensiteit voor vrij lange periodes van activiteit.

Deze term wordt gebruikt voor alle soorten media.

Bedrijfscontinuïteitsplan

Het Business Continuity Plan è is een document dat de nuttige informatie bevat om de bedrijfscontinuïteit te waarborgen. 

Deze informatie is zowel op strategisch, tactisch als operationeel niveau opgenomen:

  • Strategisch niveau: bevat alle procedures die nodig zijn om een correcte beheersing van alle kritieke gebeurtenissen te waarborgen die de continuïteit van het bedrijf kunnen bedreigen;
  • Niveau tactisch: bevat alle informatie met betrekking tot de coördinatie van activiteiten;
  • Operationeel niveau: bevat alle stappen die moeten worden uitgevoerd in het geval er een onderbreking van de bedrijfscontinuïteit is. 

      Het doel van het Business Continuity Plan minimaliseert mogelijke schade, daarvoor moet het omvatten:

      • De doelen  die bereikt moeten worden;
      • De acties die gepland moeten worden: na het identificeren van de doelen is het noodzakelijk om een lijst van te plannen acties te maken;
      • De rollen en de verantwoordelijkheden van de medewerkers: het is belangrijk om alle rollen per persoon in elke geplande actie te identificeren en aan te geven;
      • De procedures en de protocollen die in geval van nood moeten worden uitgevoerd.

      Dankzij het Business Continuity Plan kan er een grotere continuïteit van reclame zijn.

      De continuïteit in strips

      In de wereld van strips is de continuïteit niet gemakkelijk te beheren.

      Hoe nauwkeurig en trouw een auteur ook kan zijn aan de continuïteit, er zal altijd, zelfs een klein foutje zijn dat voor de meest precieze en pietluttige lezer een kolossale en onvergeeflijke fout wordt.

      Het is belangrijk om een stripfiguur te creëren die het publiek kan veroveren en een effectieve continuïteit heeft.

      Bijvoorbeeld: het is belangrijk om een dynamisch personage te creëren dat de lezers enthousiast maakt.

      De protagonist, om echt te zijn, zal een normaal leven leiden, relaties aangaan met andere personages die op hun beurt een eigen verleden zullen hebben dat de lezer moet ontdekken.

      Tenslotte is het belangrijk om te denken dat de continuïteit zijn kwetsbaarheid heeft en bewaard en verzorgd moet worden.

      Deel dit artikel op sociale media:
      Wil je beginnen met werken met het web?

      Jij kunt het ook, je hebt alleen veel inzet en een uitstekend marketing- en verkoopplatform nodig.

      Probeer 30 dagen gratis. Geen creditcard vereist.

      Ontvang nieuws en sectorstrategieën uit de wereld van digitale marketing:

      Maak je geen zorgen, we zullen je nooit spam sturen en we houden je gegevens veilig.