Wat is de inventory premium

De inventory premium is de som van alle advertentieplaatsingen die de inventory vormen.

Ze worden als van hoge kwaliteit beschouwd op basis van verschillende parameters:

  • De advertentieruimte die binnen de website van de uitgever wordt ingenomen;
  • De context waarin de advertentie zich bevindt;
  • De targetingcriteria die het mogelijk maken om de target te identificeren;
  • Het formaat en de grootte van de advertentie.

Over het algemeen zijn het displayadvertenties aangeboden met garantierte inventory, aan een beperkt aantal adverteerders.

Typen premium inventory

In de advertentieruimtes, afhankelijk van het type reclameformaat, kan een premium inventory zijn:

  • Display: native of video;
  • Desktop: mobiel of in-app;
  • Type digitale eigendom: website of een m-site.

De onderhandeling en verkoop van premium inventory wordt beheerd door de verkopers van de advertentie concessiehouder door middel van onderhandelingen met de media centra en met adverteerders, ook door het gebruik van geautomatiseerde technologieplatforms.

Deel dit artikel op sociale media:
Wil je beginnen met werken met het web?

Jij kunt het ook, je hebt alleen veel inzet en een uitstekend marketing- en verkoopplatform nodig.

Probeer 30 dagen gratis. Geen creditcard vereist.

Ontvang nieuws en sectorstrategieën uit de wereld van digitale marketing:

Maak je geen zorgen, we zullen je nooit spam sturen en we houden je gegevens veilig.