Blog

Het product is een goed of een dienst die voldoet aan de behoeften van de klant en is een communicatiemiddel tussen het bedrijf en deze laatste.
De jingle is het melodietje dat in je hoofd blijft hangen wanneer je een reclame ziet.
Het vergroten van volgers op Instagram is een cruciale operatie geworden om succesvol te zijn in het sociale netwerk van Zuckerberg.
De Unique Selling Proposition (USP) is de eigenschap die je onderscheidt van de concurrentie. Het is jouw toegevoegde waarde.
Cross-selling is een marketingtechniek die dicht bij up-selling ligt, waar we al over hebben gesproken, waarbij de klant die al een product heeft g...
Een andere marketingstrategie die verband houdt met up-selling en cross-selling is down-selling. Deze derde techniek heeft, in tegenstelling tot de...
Merkloyaliteit is de loyaliteit tegenover een bepaald merk.
De merkwaarde, of merkapitaal, is de verzameling van kennis en waarden die een merk in de loop der tijd heeft opgebouwd.
Popup zijn de klassieke vensters die zich openen tijdens het browsen op verschillende websites om informatie te tonen die men wil benadrukken.
De lay-out is het ontwerp, de grafica en structuur van een website.
Merkidentiteit vertegenwoordigt de elementen die het bedrijf aan de klant wil communiceren. Het is in feite het beeld dat het bedrijf vertegenwoord...
De banner is een vorm van reclame die bestaat uit een afbeelding aan het begin van een webpagina en die de naam van de site weergeeft. Gewoonlijk i...
De kosten voor GRP zijn "de dekking voor gemiddelde frequentie", een meeteenheid die massamedia als voertuig gebruikt om de effectiviteit van recla...
De cannibalisatie van verkopen is het marketingfenomeen dat zich ontwikkelt wanneer een product marktaandeel afsnoept van een ander product van het...
De techniek van de Six Thinking Hats, of de techniek van de zes denkhoeden, is een hulpmiddel om creatieve inhoud te realiseren door de traditionel...