Blog
De gastronomische marketing vertegenwoordigt alle vormen van promotie van de horeca en zijn gerechten.
Persoonlijke branding verwijst naar de verzameling strategieën die nuttig zijn om jezelf te promoten, net zoals je dat voor een bedrijf zou doen.
Retentie is de klantbinding (maar niet alleen dat). Het gaat erom hoe je een relatie kunt onderhouden met je kopers en ook met je werknemers.
Tribal marketing of tribale marketing is een marketingstrategie die steeds sterker op de wereldwijde markt verschijnt en die tot doel heeft om hete...
De buyer persona is een avatar, virtueel en toch fictief, die de typische klant van een bepaald bedrijf vertegenwoordigt.
Astroturfing is een marketingtechniek met een uiterst belangrijk potentieel die in de Verenigde Staten is ontstaan om consensus te creëren rond een...
Onder klassieke sponsoring verstaat men de marketingactie waarbij een merk geld investeert om zichzelf en zijn producten onder de aandacht te breng...
De nieuwsbrief is een krachtig marketinginstrument dat nuttig is om klantenbinding te bevorderen en hen te betrekken bij alle initiatieven en voord...
Een commodity is een type product dat, vanwege zijn aard, niet wezenlijk kan worden onderscheiden van concurrenten.
Onder een reclame-slogan verstaan we een korte zin die het logo of merk begeleidt.
Voor doelgroep bedoelen we een groep consumenten die gemeenschappelijke kenmerken hebben (inkomen, leeftijd, behoeften) waaraan een reclameactie is...
Co-branding is een techniek van onderlinge relatie waarbij twee of meer merken samenwerken om een enkel product te creëren en wederzijds voordeel t...
Google Analytics is een service die dient om je website te monitoren.
Een prospect is een potentiële klant die geïnteresseerd is in het kopen van een product of dienst.
De reden waarom is de tekstuele uiteenzetting van hoe het bedrijf zijn zakelijke voorstellen wil concretiseren.