Blog
De mediastrategie is een proces waarbij wordt bepaald welke strategie moet worden toegepast om de doelstellingen van een reclamecampagne te bereiken.
Met B2B-marketing, oftewel Business to Business, verwijst men naar marketing die betrekking heeft op de verkoop van diensten of producten tussen be...
Het publiekstargeting is een vorm van targeting (analyse en segmentatie van de marktvraag), uitgevoerd in real-time.
Klantenbetrokkenheid" vertaalt zich naar "betrokkenheid van de consument" en betreft marketingbeheermethoden die de klant richting de aankoop van e...
De profilering van de gebruiker bestaat uit het verdelen van gebruikers van openbare of particuliere diensten in groepen.
Per productmix wordt een combinatie van producten bedoeld die door het bedrijf worden aangeboden.
Popup zijn de klassieke vensters die zich openen tijdens het browsen op verschillende websites om de aandacht van de gebruiker te trekken.
Keyword advertising is de reclame die gebaseerd is op zoekwoorden, oftewel gerelateerd aan het zoeken naar woorden of zinnen die effectief zijn voo...
Zoekmachine-advertenties (SEA) zijn advertenties die betrekking hebben op zoekmachines.
Digitale marketing, in tegenstelling tot traditionele marketing, stelt in staat om de promotie te stimuleren door gebruik te maken van online midde...
De advertentie-inventaris is de advertentieruimte die een uitgever tot zijn beschikking heeft.
Een advertentienetwerk is een platform dat de reclame-ruimte van verschillende uitgevers samenbrengt.
Een ad recall is een indicator van reclameherinnering die wordt gebruikt in onderzoeken om te evalueren hoeveel de doelgroepen zich herinneren van ...
Advertentieservers zijn software die de prestaties van advertenties meten en zich bezighouden met:
Het veranderen van hosting is vaak een noodzakelijke operatie, maar het schrikt onervaren ondernemers en particulieren af.