Blog

De copytest is een kwalitatief onderzoek dat wordt uitgevoerd vóór de lancering van een reclamecampagne.
Brainstormen is de denktechniek die vaak wordt gebruikt in de vroege fasen van een project.
Evenementen zijn publieke of private manifestaties die worden georganiseerd voor commerciële doeleinden, namelijk om een product of dienst te prese...
De SEM omvat alle activiteiten van digitale marketing (zowel betaald als organisch) die tot doel hebben de relevantie van het bedrijf op het web en...
De referral is de link van een webpagina die naar jouw site verwijst, het is een soort digitale mond-tot-mondreclame die over jou laat praten op an...
Pull marketing is de vorm van productpromotie die als doel heeft acties te creëren die potentiële klanten aantrekken.
De lancering van een product is de strategische introductie ervan op de markt.
Pushmarketing is een verkoopstrategie die directe acties op de klant creëert om hem aan te moedigen tot aankoop.
Globale marketing verwijst naar die communicatiestrategie, promotie en verkoop die betrekking heeft op buitenlandse markten die verschillen van de ...
Het marketingplan is, samengevat, de concrete toepassing van de marketingstrategie van een bedrijf.
De bedrijfsvisie is een marketingelement dat de toekomstige doelen en waarden van het merk in de loop van de tijd probeert te definiëren.
Leadgeneratie is letterlijk het genereren van contacten. In feite gaat het in het kort om marketingstrategieën die gericht zijn op het creëren van ...
Outbound marketing omvat de belangrijkste traditionele methoden voor productpromotie.
Onder lead nurturing verstaan we die digitale strategieën die bedrijven in staat stellen om een zo direct mogelijke relatie op te bouwen met hun co...
De vanity metrics zijn die basale gegevens met betrekking tot sociale media, zoals het aantal likes, reacties en interacties.