Blog

Ben je de manager of eigenaar van een hotel en wil je je klanten en boekingen verhogen? Hier zijn enkele nuttige strategieën die je zullen helpen o...
De Klantbeleving, ook wel CX genoemd, is een reeks interacties die plaatsvinden tussen een persoon en een merk.
Klanttevredenheid is niets anders dan de mate van tevredenheid van de klant in relatie tot de aangekochte producten of diensten.
Locatie, uniciteit, chef en vele andere aspecten die het verschil kunnen maken. De horecasector is zeer complex en het is moeilijk om daadwerkelijk...
De commerciële distributie is een instrument dat bedrijven in staat stelt om een product rechtstreeks van de markt naar de eindkoper te brengen.
Narrowcasting is een hulpmiddel voor het delen van multimedia-inhoud binnen de marketing.
Het Piggyback is een overeenkomst waarbij het bedrijf dat zijn producten in het buitenland wil exporteren gebruikmaakt van de distributienetwerken ...
De baseline is een zin die een reclametekst afsluit, ook wel payoff genoemd.
Een merkidentiteit creëren betekent het verhaal van het merk vertellen door de waarden en verhalen die het met zich meebrengt.
De joint venture is een overeenkomst tussen een of meer bedrijven van verschillende nationaliteiten.
Heritage marketing is een vorm van communicatie die wordt gebruikt om het historische erfgoed van een merk aan te duiden, dat ook wel brand heritag...
Onder media buying verstaan we alle activiteiten met betrekking tot de planning en aankoop van advertentieruimte.
De influencer is diegene die in staat is een bepaald publiek te beïnvloeden via sociale media.
De media mix is de combinatie van alle communicatiemiddelen die het mogelijk maakt om communicatiestrategieën te hanteren via kanalen die helpen om...
Media Research is een organisatorische functie die binnen mediacentra opereert.