Blog

Just in time betekent letterlijk "net op tijd" en is een productiesysteem dat de fabricage van producten op basis van de marktvraag voorziet.
De line extension is een marketingstrategie die het bedrijf toepast.
De markup is een extra bedrag dat aan de uiteindelijke prijs wordt toegevoegd om de verkoop van een product te bepalen.
Marketinganalyse is een verzameling van tools die worden gebruikt voor het verzamelen en analyseren van informatie met betrekking tot de bedrijfsvo...
One-to-one marketing is een marketingstrategie die elke individuele consument centraal stelt in het aanbod.
Operationele marketing transformeert een principe van marketingstrategie in echte operationele plannen.
Massamarketing, of massamarketing, is een marketingstrategie die gebaseerd is op de verkoop van goederen en diensten.
Native advertising is een vorm van online adverteren.
Opt-in behoort tot de categorie e-mailmarketing.
De over commissie is een incentive waar bedrijven van profiteren.
De CPG is de kosten die de adverteerder betaalt om een reclamecampagne te ondersteunen.
De overlay is een videoadvertentie.
Het panel is een kwantitatief marketingonderzoek dat betrekking heeft op een groep consumenten.
Met de term media agency kunnen alle bedrijven worden aangeduid die particulieren, bedrijven en overheidsinstellingen begeleiden bij het kiezen van...
Het mediaplan, ook wel media plan genoemd, is een organisatie van een plan opgesteld door het mediacentrum.