Blog

Contentcuratie behoort tot het type contentmarketing.
Social media marketing, ook wel SMM genoemd, is een middel dat door bedrijven, professionals en organisaties wordt gebruikt om potentiële klanten t...
Een ad pitch is een reclamepresentatie voor bureaus.
Advocacy is een vorm van communicatie die een idee, een model, een gedrag en standpunten van een organisatie promoot. Het doel van deze communicati...
Het AIDA-model is een reclamemodel dat is onderverdeeld in vier fasen.
Wanneer we het hebben over ambient marketing, hebben we het over een vorm van onconventionele marketing.
Ambush marketing is de associatie van een merk met een evenement dat via de massamedia plaatsvindt, zonder dat het merk zelf enige verbinding heeft...
Audience is een groep mensen die een televisie- of radioprogramma hebben gevolgd.
Branding is een marketingtechniek die door bedrijven wordt gebruikt. Het wordt gebruikt om het gewenste imago van een product of bedrijf in de gees...
Het brick and mortar is een bedrijfsmodel waarin wordt bevestigd dat een bedrijf fysieke verkooppunten heeft waar klanten producten of diensten kun...
Mond-tot-mondreclame definieert een woord dat tussen meerdere mensen wordt doorgegeven, het wordt gebruikt voor promotionele doeleinden en marketin...
Wanneer we het hebben over bundling, verwijst dit naar een promotioneel aanbod waarbij twee producten tegen een unieke prijs worden verkocht.
Shockmarketing is een term die voortkomt uit de fusie van twee woorden: Shock, wat betekent impact, gewelddadige indruk, schok, en marketing, oftew...
Barter is niets anders dan de klassieke ruilhandel.
Termijn die voortkomt uit brand advocate, oftewel die consumenten die tevreden zijn over het merk en die, naast het gebruik ervan, het aanbevelen a...