Blog

De reclamecampagne is een verzameling van advertenties.
Het statistische monster is een maatstaf die een algemeen overzicht van de bevolking biedt.
Het canvass is een marketingterm die een periode aangeeft waarin verkopers verschillende verzoeken doen aan gebruikers om hen te overtuigen een aan...
De captive market is de markt zonder concurrenten en onderscheidt zich daarom van alle andere door een hoge prijs van de producten.
Communicatie is een essentieel element wanneer men besluit een marketingstrategie uit te voeren.
Continuity is een techniek voor reclameplanning die een blijvende continuïteit in de tijd vereist.
Contextuele reclame, ofwel de contextuele advertentie, is de reclame op een website die relevant is voor de inhoud van de pagina.
De corporate identity verwijst naar de zichtbaarheid van het imago van een bedrijf zoals gezien door het publiek.
De SERP is het resultaat dat je krijgt door een zoekwoord in te typen op Google of andere zoekmachines.
Geuroptimalisatie maakt gebruik van geuren om de klant aan te moedigen tot aankoop.
Loyalty is de verzameling van keuzes die door een bedrijf of onderneming worden gemaakt, waardoor het het vertrouwen van een klant ontvangt en deze...
Wanneer we het over discount hebben, verwijzen we naar een verkooppunt met een oppervlakte tussen de 200 en 1000 m².
Een endorsement is een reclamecontract waarbij een professional (endorser) zich verplicht om in zijn of haar professionele activiteiten de producte...
Vandaag leren we een ander belangrijk hulpmiddel kennen: Pingdom Tools.
Retro branding of vintage branding is een steeds vaker gebruikte trend door grote merken voor de promotie van verschillende producten.