Blog
De Share of spending, ook wel SOS genoemd, is een aandeel in de reclame-uitgaven.
Winkelgoederen zijn producten waarbij de consument bij een aankoop zorgvuldig bepaalde criteria kiest.
Social Commerce is de nieuwe frontier van e-commerce.
Specialty goods zijn producten waarvoor consumenten bereid zijn veel meer te betalen dan wat vergelijkbare artikelen zouden kosten, omdat ze een me...
De voorraad is een voorraad van goederen in opslag.
De Store loyalty is een winkel die een bepaalde voorkeur geniet van de klant.
De Superstitial Ad is een webpagina die advertentie-inhoud herbergt.
De Supply Side Platform, ook wel SSP genoemd, is een technologisch platform.
De time to market is de tijd die een product nodig heeft van ontwerp tot commercialisering.
De trackingstudie is een onderzoek dat de reclame van de concurrent vergelijkt.
Het is een doorlopend onderzoek dat de prestaties van producten of...
Het trading desk is een platform dat voornamelijk wordt gebruikt door bureaus en adverteerders.
De trading up bestaat uit het toevoegen van waarde aan het product.
De definitie van unieke bezoekers vertaalt zich naar unieke bezoekers en betreft het totale aantal gebruikers dat een website in een bepaalde perio...
Bezoeken zijn metrics die aangeven hoe vaak uw website is bekeken.
Het wearout is de drempel die de reclame-investeringen overschrijdt, waarna deze geen voordelen meer oplevert.